menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
306
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.1 cm
Peso
0.62 kg.
ISBN13
9781793651433

COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés)

Marshall, David T. ; Bradley-Dorsey, Martha ; Brinkman, Jodie (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés) - Marshall, David T. ; Bradley-Dorsey, Martha ; Brinkman, Jodie

Libro Nuevo

$ 207.96

$ 346.59

Ahorras: $ 138.63

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption (en Inglés)"

COVID-19 and the Classroom: How Schools Navigated the Great Disruption presents social science research that explores how schools navigated the disruption caused by the COVID-19 pandemic from March 2020 through the 2020-21 school year. This book also serves as a history book, documenting what this period was like for those involved in the enterprise of educating children. The book is divided into three sections, allowing for an in-depth exploration of the pandemic's impact. The first section examines how teachers, parents, and school leaders experienced the pandemic, including what this looked like when schools first closed for in-person instruction. Part two explores how schools reopened, both in the United States and abroad, and discusses the trade-offs associated with these decisions. This section also explored how private schools fared and the rise of "pandemic pods". The book concludes with a look at how a range of teacher preparation programs continued their work in uncertain times. This volume represents one of the first to share scholarship on how schools negotiated the COVID-19 crisis.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes