menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Determined to Succeed? Performance Versus Choice in Educational Attainment (Studies in Social Inequality) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0804783020
ISBN13
9780804783026
N° edición
1

Determined to Succeed? Performance Versus Choice in Educational Attainment (Studies in Social Inequality) (en Inglés)

Jackson, Michelle (Edt) (Autor) · Stanford University Press · Tapa Dura

Determined to Succeed? Performance Versus Choice in Educational Attainment (Studies in Social Inequality) (en Inglés) - jackson, michelle (edt)

Libro Nuevo

$ 94.64

$ 189.26

Ahorras: $ 94.62

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Determined to Succeed? Performance Versus Choice in Educational Attainment (Studies in Social Inequality) (en Inglés)"

In many countries, concern about socio-economic inequalities in educational attainment has focused on inequalities in test scores and grades. The presumption has been that the best way to reduce inequalities in educational outcomes is to reduce inequalities in performance. But is this presumption correct? Determined to Succeed? is the first book to offer a comprehensive cross-national examination of the roles of performance and choice in generating inequalities in educational attainment. It combines in-depth studies by country specialists with chapters discussing more general empirical, methodological, and theoretical aspects of educational inequality. The aim is to investigate to what extent inequalities in educational attainment can be attributed to differences in academic performance between socio-economic groups, and to what extent they can be attributed to differences in the choices made by students from these groups. The contributors focus predominantly on inequalities related to parental class and parental education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes