menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Drawn to the Flame: Teachers’ Stories of Burnout (Advances in Research on Teaching, 45) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9781803824161

Drawn to the Flame: Teachers’ Stories of Burnout (Advances in Research on Teaching, 45) (en Inglés)

Erin A. Singer (Ilustrado por) · Matthew J. Etchells (Ilustrado por) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

Drawn to the Flame: Teachers’ Stories of Burnout (Advances in Research on Teaching, 45) (en Inglés) - Singer, Erin A. ; Etchells, Matthew J.

Libro Nuevo

$ 144.55

$ 240.91

Ahorras: $ 96.37

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Drawn to the Flame: Teachers’ Stories of Burnout (Advances in Research on Teaching, 45) (en Inglés)"

Teacher attrition and burnout have been researched in school districts all over the country for several decades. Characterised by physical and psychological exhaustion, cynicism (as an interpersonal and emotional indication of built-up aggression), and a sense of helplessness and low self-efficacy, burnout can lead to anxiety, depression, diminished job performance, absenteeism, and attrition. Drawn to the Flame investigates incidences of burnout and burnout avoidance among educators in both K-12 and higher education spheres during the COVID-19 pandemic - a period that saw an intensification and increased frequency of polarizing sociocultural and socio-political conditions, resulting in psychosocial and emotional strain among those invested in education. Through narrative inquiry, the chapters present the stories of teachers in a variety of settings (e.g. urban, suburban, rural) and sociological conditions (economic, racial, sex/gender), who experienced first-hand the impact of the pandemic and the chaotic transition to remote learning, the impact of the U.S. Immigration and Customs Enforcement (ICE) and racial strife, on students and curricular planning processes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes