menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Easy As Do - Re - Mi: Teacher's Score Book One (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
98
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
28.0 x 21.6 x 0.5 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781500418663

Easy As Do - Re - Mi: Teacher's Score Book One (en Inglés)

Jennie Lou Klim (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Easy As Do - Re - Mi: Teacher's Score Book One (en Inglés) - Klim, Jennie Lou

Libro Nuevo

$ 36.71

$ 50.99

Ahorras: $ 14.28

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Easy As Do - Re - Mi: Teacher's Score Book One (en Inglés)"

During a lifetime of teaching, I encountered many diverse instructional paths. In observing the students, I discovered which concepts they were quick to grasp, and those that left them confused. I witnessed where they found success, and where they met obstacles to their learning. Easy As Do-Re-Mi, complete in two books, is a user-friendly method for teaching strings in a classroom setting, that is logical, sequential, easy to understand. It addresses the issues and differences that separate private and classroom teaching. In this book, the fundamentals of string playing are introduced one at a time on uncluttered pages with a solid emphasis on finger patterns. Students learn to read music quickly without clever pictures, graphics, lyrics, or other distracting materials. Competency in playing the original songs, as well as music from the classical and folk literature brings a feeling of accomplishment to the student. The strength of this method lies in its simplicity. Easy As Do-Re-Mi is unique because of five simple reasons: 1.Détaché, the fundamental bow stroke, is introduced when bowing begins. 2.Finger patterns are learned without letter names. 3.Notes are played without dependency on fingering. 4.Rhythms are grasped verbally 5.The tempo is the decision of the teacher.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes