menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Educational Response, Inclusion and Empowerment for Sdgs in Emerging Economies: How Do Education Systems Contribute to Raising Global Citizens? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.8 cm
Peso
0.73 kg.
ISBN13
9783030989613

Educational Response, Inclusion and Empowerment for Sdgs in Emerging Economies: How Do Education Systems Contribute to Raising Global Citizens? (en Inglés)

Öztürk, Mustafa (Autor) · Springer · Tapa Dura

Educational Response, Inclusion and Empowerment for Sdgs in Emerging Economies: How Do Education Systems Contribute to Raising Global Citizens? (en Inglés) - Öztürk, Mustafa

Libro Nuevo

$ 293.62

$ 489.36

Ahorras: $ 195.74

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Educational Response, Inclusion and Empowerment for Sdgs in Emerging Economies: How Do Education Systems Contribute to Raising Global Citizens? (en Inglés)"

SectionI. Policy.- Chapter1. Key Elements of Education for Sustainable Development in Turkey's Education: An Analysis of Policy Documents.- Chapter2. Reimagining Education for Climate Action and Resilience: A Multidimensional and Locally-grounded Approach in Mexican States of Chiapas and Yucatán.- Chapter3. Developing a Monitoring and Evaluation Framework for Education Systems in view of Sustainable Development Goals: A Case from Kenya.- Chapter4. Egypt's 2030 Vision: Priority Areas for Egyptian Education for Global Citizenship.- SectionII. Curriculum.- Chapter5. Looking for a Better Future or 'Global Washing'? Reconstruction of Global Citizenship and Sustainable Development in Polish National Curriculum.- Chapter6. Education for Sustainable Development through Curricular Themes of Environmental Knowledge: An Analysis on Vietnam's Biology Curriculum.- Chapter7. Global Citizenship in a National Curriculum: The Case of Pakistan's Single National Curriculum.- Chapter8. Integrating Education for Sustainable Development into a Local Formal Kindergarten Curriculum: A Curricular Practice from China.- SectionIII. Practice.- Chapter9. Creating a safe, free and equal world for our children: Think Equal - a Holistic Early Years Programme.- Chapter10. Building Global Competence in Pre-school Settings: One World - a Global Citizenship Education Program in Guerrero, Mexico.- Chapter11. A Rational View on Irrational Outcomes: Influence of an Intercultural Collaborative Program on Indian Students' Perspectives.- Chapter12. Environmental Education Networks for Social Empowerment and Global Citizenship: A Case of Non-formal Education from Mexico.- Chapter13. Incorporating Education for Sustainable Development into Teachers' Continuous Professional Development through Critical Environmental Agency.- SectionIV. Perspectives.- Chapter14. Hungarian secondary school teachers' views on global competence development in EFL (English as a Foreign Language) classrooms.- Chapter15. Promoting and Sustaining Global Citizenship Through Culturally Relevant Pedagogy and Cultural Liberation Pedagogy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes