Compartir
Equity in Discourse for Mathematics Education: Theories, Practices, and Policies (en Inglés)
Herbel-Eisenmann, Beth ; Choppin, Jeffrey ; Wagner, David (Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Equity in Discourse for Mathematics Education: Theories, Practices, and Policies (en Inglés) - Herbel-Eisenmann, Beth ; Choppin, Jeffrey ; Wagner, David
$ 249.90
$ 347.07
Ahorras: $ 97.18
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 25 de Julio y el
Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Equity in Discourse for Mathematics Education: Theories, Practices, and Policies (en Inglés)"
This book explores the connection between the ways people speak in mathematics classrooms and their opportunities to learn mathematics. The words spoken, heard, written and read in mathematics classrooms shape students' sense of what mathematics is and of what people can do with mathematics. The authors employ multiple perspectives to consider the means for transformative action with respect to increasing opportunities for traditionally marginalized students to form mathematical identities that resonate with their cultural, social, linguistic, and political beings.