menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Evaluation Models: Viewpoints on Educational and Human Services Evaluation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
423
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.3 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9789400966772
N° edición
1

Evaluation Models: Viewpoints on Educational and Human Services Evaluation (en Inglés)

Madaus, George F. ; Scriven, M. ; Stufflebeam, D. L. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Evaluation Models: Viewpoints on Educational and Human Services Evaluation (en Inglés) - Madaus, George F. ; Scriven, M. ; Stufflebeam, D. L.

Libro Nuevo

$ 72.39

$ 144.77

Ahorras: $ 72.38

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Evaluation Models: Viewpoints on Educational and Human Services Evaluation (en Inglés)"

Attempting fonnally to evaluate something involves the evaluator coming to grips with a number of abstract concepts such as value, merit, worth, growth, criteria, standards, objectives, needs, nonns, client, audience, validity, reliability, objectivity, practical significance, accountability, improvement, process, pro- duct, fonnative, summative, costs, impact, infonnation, credibility, and - of course - with the tenn evaluation itself. To communicate with colleagues and clients, evaluators need to clarify what they mean when they use such tenns to denote important concepts central to their work. Moreover, evaluators need to integrate these concepts and their meanings into a coherent framework that guides all aspects of their work. If evaluation is to lay claim to the mantle of a profession, then these conceptualizations of evaluation must lead to the conduct of defensible evaluations. The conceptualization of evaluation can never be a one-time activity nor can any conceptualization be static. Conceptualizations that guide evaluation work must keep pace with the growth of theory and practice in the field. Further, the design and conduct of any particular study involves a good deal of localized conceptualization.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes