menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality Through Organised Supportive Collaboration (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.8 x 1.8 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9783031374579

Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality Through Organised Supportive Collaboration (en Inglés)

De Lange, Thomas ; Wittek, Line (Autor) · Springer · Tapa Dura

Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality Through Organised Supportive Collaboration (en Inglés) - de Lange, Thomas ; Wittek, Line

Libro Físico

$ 301.31

$ 418.48

Ahorras: $ 117.17

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Faculty Peer Group Mentoring in Higher Education: Developing Collegiality Through Organised Supportive Collaboration (en Inglés)"

This book addresses how peer group mentoring in higher education can contribute to the development of supportive and collaborative working environments for faculty staff. It draws on an extensive empirical study examining how group based peer-mentoring methods are implemented and experimented within four different academic communities at one university, and documents how these environments and their participants experience peer group mentoring as a collaborative measure in the development of teaching and supervision practices. The book presents a literature review of research on peer group mentoring in higher education and provides the conceptual grounding for the book, placing peer group mentoring within the field of faculty development.The work presents analyses of the enactment of peer group mentoring in different environments and of faculty peers' engagement and collaboration with colleagues within the same teacher community, across teaching and supervision communities and across institutional boundaries. It also discusses the significance of trust in these peer group mentoring settings, summarises the implications of the reported findings and addresses the role this peer based approach might play in developing supportive collegiality in higher education as a working environment.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes