menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Formative assessment in second language learning: a systematic review and an annotated bibliography (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9782383720126

Formative assessment in second language learning: a systematic review and an annotated bibliography (en Inglés)

Christina Nicole Giannikas (Autor) · Skevi Vassiliou (Autor) · Salomi Papadima-Sophocleous (Autor) · Research-Publishing.Net · Tapa Blanda

Formative assessment in second language learning: a systematic review and an annotated bibliography (en Inglés) - Vassiliou, Skevi ; Papadima-Sophocleous, Salomi ; Giannikas, Christina Nicole

Libro Nuevo

$ 37.07

$ 61.79

Ahorras: $ 24.72

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Formative assessment in second language learning: a systematic review and an annotated bibliography (en Inglés)"

Throughout its whole history, most research conducted in language assessment refers to testing. It is only since 2000 that language formative assessment started being recorded in research publications. This book tells the story of language formative assessment in two ways, the one complementing the other: in the forms of a systematic review and a descriptive and evaluative annotated bibliography, from the very first published work on the subject in 2000 to 2020. While the systematic review gives the story of language formative assessment in a chronological order and gives an overview of different aspects, the annotated bibliography gives more details for research work published. Τhe main purposes of the book are to (1) give a substantial background in the area, (2) describe how this topic has been approached, (3) contribute to the development of critical thinking, (4) help in establishing the relevance and quality of the annotated material, and (5) facilitate language formative researchers as well as practitioners to form an overview of the research in the area during the specific period under study. The book may be of interest to language practitioners, researchers, teacher trainers, and policy makers. The authors hope that the present publication will be viewed as a valuable contribution to the history of language formative assessment.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes