menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Holding Schools Accountable: A Handbook for Educators and Parents: A Handbook for Parents and Educators (Handbooks for Educators and Parents) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1
ISBN
0313335826
ISBN13
9780313335822
N° edición
1

Holding Schools Accountable: A Handbook for Educators and Parents: A Handbook for Parents and Educators (Handbooks for Educators and Parents) (en Inglés)

Kris Sloan (Autor) · Praeger · Tapa Dura

Holding Schools Accountable: A Handbook for Educators and Parents: A Handbook for Parents and Educators (Handbooks for Educators and Parents) (en Inglés) - Kris Sloan

Libro Nuevo

$ 105.87

$ 211.74

Ahorras: $ 105.87

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Holding Schools Accountable: A Handbook for Educators and Parents: A Handbook for Parents and Educators (Handbooks for Educators and Parents) (en Inglés)"

Sloan explores the varied contours of the educational accountability movement that has swept the United States. He describes the historical origins and underlying assumptions of present day accountability measures, current issues surrounding accountability, relationships between the accountability and the standards movements, and the role of standardized testing in each of these movements, and provides a critical reading of the seemingly divided literature concerning the effects of accountability on public education. This volume also focuses on the implications of accountability measures on parents, families, and communities, including details of the varied efforts by grassroots organizations that have raised concerns over current accountability measures. While there has been a substantial amount of parent and community opposition to both state and national accountability policies, increasingly these organizations are offering suggestions for ways to make accountability measures better and more responsive to both community and student needs. The work concludes by offering valuable suggestions about improving, even strengthening accountability measures in ways that are more responsive and respectful of students, their families, and local communities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes