menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Including Students With Autism Spectrum Disorders Into Less Restrictive Educational Settings (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
94
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 0.6 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN
1452849412
ISBN13
9781452849416

Including Students With Autism Spectrum Disorders Into Less Restrictive Educational Settings (en Inglés)

Editors (Autor) · Mary E. McDonald (Ilustrado por) · Joanne Gerenser (Ilustrado por) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Including Students With Autism Spectrum Disorders Into Less Restrictive Educational Settings (en Inglés) - Gerenser, Joanne ; McDonald, Mary E. ; Editors

Libro Nuevo

$ 36.40

$ 72.80

Ahorras: $ 36.39

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Including Students With Autism Spectrum Disorders Into Less Restrictive Educational Settings (en Inglés)"

Federal law mandates that students with autism and other disabilities receive educational services designed to meet their individual needs according to the principle of "Least Restrictive Environment" (LRE), the legal standard for providing a free, appropriate education. Students with autism typically demonstrate significant deficits in the area of socialization and interaction. They do not naturally know how to share, make friends, or interpret the facial expressions and emotions of others. Conversational skills may be weak or lacking. Many have difficulty generalizing skills from one setting to another and may not able to grasp information through subtle environmental cues. A model for supported inclusion has been developed to assist those students that can benefit from less restrictive settings a systematic process to help ensure a successful transition into these settings. Comprehensive assessments should be conducted to evaluate the skills needed in order to successfully transition. Supports, based on the philosophy of applied behavior analysis, should be provided by trained personnel, and data and other objective measures provide the basis for student evaluation and program decisions. This manual was developed to provide this practical information.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes