menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Introduction to Educational Research: A Critical Thinking Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
528
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1412995736
ISBN13
9781412995733
Categorías

Introduction to Educational Research: A Critical Thinking Approach (en Inglés)

W. (William) Newton Suter (Autor) · Sage Pubn · Tapa Blanda

Introduction to Educational Research: A Critical Thinking Approach (en Inglés) - W. (William) Newton Suter

Libro Nuevo

$ 190.27

$ 317.13

Ahorras: $ 126.86

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Introduction to Educational Research: A Critical Thinking Approach (en Inglés)"

Introduction to Educational Research: A Critical Thinking Approach 2e is an engaging and informative core text that enables students to think clearly and critically about the scientific process of research. In achieving its goal to make research accessible to all educators and equip them with the skills to understand and evaluate published research, the text examines how educational research is conducted across the major traditions of quantitative, qualitative, mixed methods and action research. The text is oriented toward consumers of educational research and uses a thinking-skills approach to its coverage of major ideas. 2e is an engaging and informative core text that enables students to think clearly and critically about the scientific process of research. In achieving its goal to make research accessible to all educators and equip them with the skills to understand and evaluate published research, the text examines how educational research is conducted across the major traditions of quantitative, qualitative, mixed methods and action research. The text is oriented toward consumers of educational research and uses a thinking-skills approach to its coverage of major ideas.   W. Newton Suter received his Ph.D. in Educational Psychology in 1983 from Stanford University. He is Professor in Educational Foundations in the Department of Educational Leadership at the University of Arkansas

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes