Compartir
Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19 (en Inglés)
Florence Martin
(Ilustrado por)
·
Kui Xie
(Ilustrado por)
·
Doris U. Bolliger
(Ilustrado por)
·
International Society for Technology in Educa
· Tapa Blanda
Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19 (en Inglés) - Martin, Florence ; Xie, Kui ; Bolliger, Doris U.
$ 52.44
$ 87.40
Ahorras: $ 34.96
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 13 de Agosto y el
Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Journal of Research on Technology in Education: Engaging Learners in Emergency Transition to Online Learning During Covid-19 (en Inglés)"
This special issue of the Journal of Research on Technology in Education (JRTE) focuses on students' experiences with online learning during COVID-19. COVID-19 has had an unprecedented impact on educational systems in both K-12 and higher education settings, significantly changing the way students engage and learn. This issue of the JRTE also explores instructors' ability to adapt to engage their students online, and parental and family involvement in student learning.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.