menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada National Reflections on the Netherlands Didactics of Mathematics: Teaching and Learning in the Context of Realistic Mathematics Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
348
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9783030338268

National Reflections on the Netherlands Didactics of Mathematics: Teaching and Learning in the Context of Realistic Mathematics Education (en Inglés)

Van Den Heuvel-Panhuizen, Marja (Autor) · Springer · Tapa Blanda

National Reflections on the Netherlands Didactics of Mathematics: Teaching and Learning in the Context of Realistic Mathematics Education (en Inglés) - Van Den Heuvel-Panhuizen, Marja

Libro Nuevo

$ 103.89

$ 144.28

Ahorras: $ 40.39

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "National Reflections on the Netherlands Didactics of Mathematics: Teaching and Learning in the Context of Realistic Mathematics Education (en Inglés)"

This open access book, inspired by the ICME 13 Thematic Afternoon on "European Didactic Traditions", consists of 17 chapters, in which educators from the Netherlands reflect on the teaching and learning of mathematics in their country and the role of the Dutch domain-specific instruction theory of Realistic Mathematics Education.Written by mathematics teachers, mathematics teacher educators, school advisors, and developers and researchers in the field of instructional material, textbooks, and examinations, the book offers a multitude of perspectives on important issues in Dutch mathematics education, both at primary and secondary school levels. Topics addressed include the theoretical underpinnings of the Dutch approach, the subject of mathematics in the Dutch educational system, teacher education and testing, the history of mathematics education and the use of history in teaching of mathematics, changes over time in subject matter domains and in the use of technology, and the process of innovation and how the Dutch and in particular one Dutch institute have worked on the reform.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes