menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Out-Of-Field Teaching and Education Policy: International Micro-Education Policy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
357
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9789811519475
N° edición
1

Out-Of-Field Teaching and Education Policy: International Micro-Education Policy (en Inglés)

Anna Elizabeth Du Plessis (Autor) · Springer · Tapa Dura

Out-Of-Field Teaching and Education Policy: International Micro-Education Policy (en Inglés) - Anna Elizabeth Du Plessis

Libro Nuevo

$ 198.18

$ 275.25

Ahorras: $ 77.07

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Out-Of-Field Teaching and Education Policy: International Micro-Education Policy (en Inglés)"

This book focuses on the elusive out-of-field teaching phenomenon and its direct effects on quality education globally. Based on the experiences and concerns of teachers and school leaders, it investigates the phenomenon’s impact on everyday teaching and school practices, and offers insights into the challenges that out-of-field teachers face in maintaining their role as the “knowledgeable counterpart” in their teaching and learning environments. In this frame, it also highlights the often-overlooked importance of initial teacher education and its preparation of prospective teachers for employment in complex school contexts, subjects or year levels. The book emphasises the need to develop specific policy strategies to effectively address the global implications of out-of-field teaching, and explores the potential of micro-education policies as targeted support resources for teachers in these challenging positions. Through this new policy lens, which renegotiates the discourse of education policy as a quality education improvement framework, the book offers readers a comprehensive understanding of the urgent need for policy to uphold all stakeholders involved in these unique and complex environments. Accordingly, the book is a valuable resource for academic advisors, decision-makers, policy-makers, and educational and school leaders in developing new approaches to improving school outcomes that promote the retention of teachers for a strong and stable teaching workforce.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes