menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Performance-Based Assessment in 21st Century Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.9 cm
Peso
0.78 kg.
ISBN13
9781522583530

Performance-Based Assessment in 21st Century Teacher Education (en Inglés)

Winter, Kim K. ; Pinter, Holly H. ; Watson, Myra K. (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Performance-Based Assessment in 21st Century Teacher Education (en Inglés) - Winter, Kim K. ; Pinter, Holly H. ; Watson, Myra K.

Libro Nuevo

$ 271.81

$ 453.03

Ahorras: $ 181.21

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Performance-Based Assessment in 21st Century Teacher Education (en Inglés)"

Performance-based assessments can provide an adequate and more direct evaluation of teaching ability. As performance-based assessments become more prevalent in institutions across the United States, there is an opportunity to begin more closely analyzing the impact of standardized performance assessments and the relationship to variables such as success entering the workforce, program re-visioning for participating institutions, and the perceptions and efficacy of teacher candidates themselves. Performance-Based Assessment in 21st Century Teacher Education is a collection of innovative research that explores meaningful and engaging performance-based assessments and its applications and addresses larger issues of assessment including the importance of a balanced approach of assessing knowledge and skills. The book also offers tangible structures for making strong connections between theory and practice and offers advice on how these assessments are utilized as data sources related to preservice teacher performance. While highlighting topics including faculty engagement, online programs, and curriculum mapping, this book is ideally designed for educators, administrators, principals, school boards, professionals, researchers, faculty, and students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes