menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Precollege Math and Science Education: Department of Energy's Precollege Program Managed Ineffectively: Hehs-94-208 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
34
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.2 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781287208846

Precollege Math and Science Education: Department of Energy's Precollege Program Managed Ineffectively: Hehs-94-208 (en Inglés)

U. S. Government Accountability Office ( ; U. S. Government Accountability Office ( (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Precollege Math and Science Education: Department of Energy's Precollege Program Managed Ineffectively: Hehs-94-208 (en Inglés) - U. S. Government Accountability Office ( ; U. S. Government Accountability Office (

Libro Nuevo

$ 27.11

$ 37.65

Ahorras: $ 10.54

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Precollege Math and Science Education: Department of Energy's Precollege Program Managed Ineffectively: Hehs-94-208 (en Inglés)"

Pursuant to a congressional request, GAO provided information on the Department of Energy's (DOE) management of its precollege mathematics and science education program, focusing on: (1) DOE program implementation priorities; (2) the role of project evaluations in budget decisions; and (3) whether the program helps to achieve the National Education Goal of making U.S. students first in the world in mathematics and science achievement. GAO found that: (1) DOE heavily weights program funding toward teacher enhancement projects, including programs to upgrade teachers' mathematics and science skills; (2) research has not conclusively demonstrated a relationship between teacher enhancement and student achievement; (3) systemic reform, in which DOE has not implemented many projects, is a more promising approach for increasing student achievement; (4) DOE could improve its chances of increasing student achievement by further diversifying the types of projects it funds; (5) until recently, DOE did not require project evaluations, ensure that evaluations were adequate, or link project evaluations to budget decisions; and (6) DOE precollege program projects are not focused on student achievement or linked to achieving the National Education Goals.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes