Compartir
Rethinking the Education of Multilingual Learners: A Critical Analysis of Theoretical Concepts: 19 (Linguistic Diversity and Language Rights) (en Inglés)
Jim Cummins (Autor)
·
Multilingual Matters
· Tapa Blanda
Rethinking the Education of Multilingual Learners: A Critical Analysis of Theoretical Concepts: 19 (Linguistic Diversity and Language Rights) (en Inglés) - Jim Cummins
$ 43.57
$ 87.14
Ahorras: $ 43.56
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 12 de Julio y el
Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Rethinking the Education of Multilingual Learners: A Critical Analysis of Theoretical Concepts: 19 (Linguistic Diversity and Language Rights) (en Inglés)"
Over the past 40 years, Jim Cummins has proposed a number of highly influential theoretical concepts, including the threshold and interdependence hypotheses and the distinction between conversational fluency and academic language proficiency. In this book, he provides a personal account of how these ideas developed and he examines the credibility of critiques they have generated, using the criteria of empirical adequacy, logical coherence, and consequential validity. These criteria of theoretical legitimacy are also applied to the evaluation of two different versions of translanguaging theory – Unitary Translanguaging Theory and Crosslinguistic Translanguaging Theory – in a way that significantly clarifies this controversial concept.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.