menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Storying Learning in Early Childhood: When Children Lead Participatory Curriculum Design, Implementation, and Assessment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
169
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781433127489

Storying Learning in Early Childhood: When Children Lead Participatory Curriculum Design, Implementation, and Assessment (en Inglés)

Elizabeth Quintero (Autor) · Gaile S. Cannella (Ilustrado por) · Peter Lang Inc., International Academic Publi · Tapa Dura

Storying Learning in Early Childhood: When Children Lead Participatory Curriculum Design, Implementation, and Assessment (en Inglés) - Cannella, Gaile S. ; Quintero, Elizabeth

Libro Físico

$ 152.64

$ 254.40

Ahorras: $ 101.77

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Storying Learning in Early Childhood: When Children Lead Participatory Curriculum Design, Implementation, and Assessment (en Inglés)"

Storying Learning in Early Childhood documents philosophical, research, and critical questions about notions of childrens' experiences and learning potential that heavily influence the profession. Critically created, child-centered curriculum and assessment collaborations focus on contexts of homes, schools, and communities. This book brings into focus policy issues, economic issues, and political realities that affect us all as we engage in curriculum and assessment. Patterns of findings under the foci of critical, responsive curriculum and authentic assessment for all children have illustrated new questions, provoked new trajectories of informants, and reiterated connections to dynamic issues in early childhood internationally. The work involved in curriculum and assessment points to international discussions about what is quality in early care and education and who has the power to decide. These international dynamics highlight the inevitable connections among programs for young children, policies, and politics. Further consideration regarding multiple histories, strengths, and needs of young children also illustrate little-discussed refugees and migrating people around the world - and their children - who are growing and experiencing life wherever they are living in a variety of situations with or without support.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes