menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the myth of accountability: what don't we know? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
1610486994
ISBN13
9781610486996

the myth of accountability: what don't we know? (en Inglés)

Eric S. Glover (Autor) · R & L Education · Tapa Dura

the myth of accountability: what don't we know? (en Inglés) - Glover, Eric S.

Libro Nuevo

$ 167.74

$ 232.97

Ahorras: $ 65.23

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the myth of accountability: what don't we know? (en Inglés)"

School improvement that is reliant on accountability is a myth based upon falsehoods and wrong assumptions. Public educations' increased dependence on this foundation for school reform and change has failed both students and teachers. The fact remains that people who create education policy do not understand what is best for individual students and classrooms. Their devised curriculum standards are, in actuality, curriculum limits that prevent students from creating successful personal and academic futures because they thwart any natural learning exploration. As such, these market-inspired, externally-motivated standards limit higher-level learning. Instead of treating students and teachers as subjects to be actively engaged in learning, accountability systems treat students and teachers like objects to be manipulated by training. By presenting the lead-teach-learn triad, Eric Glover's The Myth of Accountability discusses the pitfalls of accountability systems in schools, while also investigating how schools have somehow managed to improve in spite of their negative influences. In order to evolve school reform, Glover introduces the concept of developmental empowerment in order to frame how school participants must view themselves as perpetually changing learners and systematically update school reform. Through open inquiry, Glover encourages educators to challenge the standardization and accountability practices that limit children's futures.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes