menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Visual Methodologies and Digital Tools for Researching with Young Children: Transforming Visuality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9783319014685

Visual Methodologies and Digital Tools for Researching with Young Children: Transforming Visuality (en Inglés)

Fleer, Marilyn ; Ridgway, Avis (Autor) · Springer · Tapa Dura

Visual Methodologies and Digital Tools for Researching with Young Children: Transforming Visuality (en Inglés) - Fleer, Marilyn ; Ridgway, Avis

Libro Nuevo

$ 165.10

$ 275.17

Ahorras: $ 110.07

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Visual Methodologies and Digital Tools for Researching with Young Children: Transforming Visuality (en Inglés)"

This book makes an original contribution to researching child-community development so that those with specific interests in early childhood education have new theoretical tools to guide their research practices. The book explicitly theorises the use of digital visual tools from a cultural-historical perspective. It also draws upon a range of post-structuralist concepts for moving research and scholarship forward. Examples of visual technologies from research in different cultural communities are foregrounded. In particular this book introduces contemporary methodologies for researching child and community development with a focus on visual methodology so the dynamics of development can be captured over time and analysed historically, culturally, socially, ecologically and psychologically through a range of iterative techniques. Visual technology was not freely available in Vygotsky's time for example, and therefore potentially represents an extension of his genetic experimental approach to researching child development. The book presents a range of methodological arguments about research into child and community development through which new conceptions for research centred on young children have been created. The authors of the chapters also discuss why a more holistic, dynamic and ethical view of research is needed for generating new knowledge about child development in a range of cultural contexts. ​

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes