menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada What Counts as Evidence in Educational Settings? Rethinking Equity, Diversity, and Reform in the 21St Century: 34 (Review of Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
399
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1.22
ISBN
1412981913
ISBN13
9781412981910
N° edición
1

What Counts as Evidence in Educational Settings? Rethinking Equity, Diversity, and Reform in the 21St Century: 34 (Review of Research in Education) (en Inglés)

Allan Luke; Judith Green; Gregory J. Kelly (Autor) · Sage Pubns · Tapa Blanda

What Counts as Evidence in Educational Settings? Rethinking Equity, Diversity, and Reform in the 21St Century: 34 (Review of Research in Education) (en Inglés) - Allan Luke; Judith Green; Gregory J. Kelly

Libro Nuevo

$ 172.45

$ 239.51

Ahorras: $ 67.06

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "What Counts as Evidence in Educational Settings? Rethinking Equity, Diversity, and Reform in the 21St Century: 34 (Review of Research in Education) (en Inglés)"

The most durable and robust problem facing educational research since the mid-twentieth century is the persistence of educational inequality. Under new economic, technological and cultural conditions, many diverse populations and communities face emergent and long-standing patterns of educational exclusion and marginalization. The authors examine what constitutes evidence in education research within and across a broad range of educational issues, and how evidence can be, and is used, to shape regional, national, and international educational policies on equity and inclusion. The chapters in this volume scrutinize different forms of evidence and focus on how they constitute different ways of naming and defining, explaining and framing equality and inequality in educational policy and practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes