Compartir
Why Didn'T They Just say That? Teaching Secondary Students With High-Functioning Autism to Decode the Social World Using Peerspective (en Inglés)
Jennifer M. Schmidt (Autor)
·
Aapc Publishing
· Tapa Blanda
Why Didn'T They Just say That? Teaching Secondary Students With High-Functioning Autism to Decode the Social World Using Peerspective (en Inglés) - Jennifer M. Schmidt
$ 31.74
$ 44.08
Ahorras: $ 12.34
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 19 de Julio y el
Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Why Didn'T They Just say That? Teaching Secondary Students With High-Functioning Autism to Decode the Social World Using Peerspective (en Inglés)"
"Let’s create a class instead of the typical social skills programs!" With this statement began the development of this innovative evidence-based curriculum for secondary students with ASD and their neurotypical (NT) peers. PEERspective is a complete curriculum that teaches high school students self-awareness, self-acceptance, relationship building, conflict resolution, managing stress and wellness, and many other topics that have lifelong impact on students' lives. The curriculum is popular among students with ASD as well as their NT peers, leading to friendships and relationships far beyond the classroom.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.