menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Why Half of Teachers Leave the Classroom: Understanding Recruitment and Retention in Today's Schools (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
139
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.3 x 1.1 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781475801682

Why Half of Teachers Leave the Classroom: Understanding Recruitment and Retention in Today's Schools (en Inglés)

Carol R. Rinke (Autor) · R & L Education · Tapa Blanda

Why Half of Teachers Leave the Classroom: Understanding Recruitment and Retention in Today's Schools (en Inglés) - Rinke, Carol R.

Libro Nuevo

$ 74.44

$ 103.39

Ahorras: $ 28.95

28% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Internacional entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Why Half of Teachers Leave the Classroom: Understanding Recruitment and Retention in Today's Schools (en Inglés)"

The statistics are familiar: almost 50% of new teachers leave the profession within their first five years in the classroom. The challenge of recruiting and retaining teachers carries high costs for today's schools and students. This book uncovers some of the reasons behind the elevated attrition rates in the field of education through a long-term study of beginning teachers in one urban school district. Drawing upon research conducted over a seven-year period, this book sheds light upon the role that teachers' intentions play in shaping their later career paths. It also shares the deeply personal and professional journeys of teachers who stayed, teachers who shifted into education-related positions, and teachers who left the field altogether. Through eight in-depth case studies, this book clarifies the factors influencing teachers' career paths and depicts the toll that teacher attrition takes on the teachers themselves. Finally, it makes an argument for placing teachers' voices clearly at their center of their own career development as a way to enhance autonomy, satisfaction, and ultimately career longevity.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes